Politica de retur Cartomed.ro
Persoane fizice
Ca să returnați unul sau mai multe produse comercializate de pe Cartomed.ro, vă rugăm să completați formularul de retur pentru persoane fizice de aici și să-l trimiteți prin email la retur@cartomed.ro sau să îl trimiteți lângă produse, însă nu înainte de a citii regulamentul de mai jos.
Regulament privind serviciul de retur
Renuntarea la cumpărare reprezintă un serviciu gratuit (excepție face taxa de livrare comanda retur) oferit clienților SC CARTO-PLAST S.R.L., societate comercială cu răspundere limitată, organizată potrivit legii române, cu sediul în orașul București, sector 1, Str. Cronicar Ion Neculce nr. 81, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/22553/2007, număr de înregistrare fiscală RO 22847422.
Prin acest serviciu, clienții CARTOMED pot returna gratuit în termen de 14 zile calendaristice produsele cumpărate de pe www.cardomed.ro, conform Termenilor și Condițiilor de retur prevăzute în prezentul Regulament.
Acest serviciu nu afectează dreptul de retragere prevăzut de O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, pentru contractele încheiate la distanță sau contractele încheiate în afara spațiilor comerciale CARTOMED.
Clienții care renunță la cumpărare, solicitând returul unui produs, se vor supune regulilor prezentului Regulament, acceptându-l în integralitate.
Clienții ce pot returna produsele comandate pot fi în mod exclusiv persoane fizice care au achiziționat produse de pe www.cartomed.ro, fiind titularii ai bonului fiscal sau a facturii fiscale CARTOMED.
Cum puteți returna produsele achiziționate de la CARTOMED?
Produsele cumpărate de pe www.cartomed.ro pot fi returnate în termen de 14 zile calendaristice:
- completând formularul de returnare de aici și trimițându-l pe adresa de email retur@cartomed.ro, sau, punându-l lângă AWB sau în colet împreună cu produsul returnat.
- ulterior trimiterii solicitării de retur, veți fi contactat de către un reprezentant al firmei CARTO-PLAST srl pentru a stabilii pașii premergători pentru a intra în posesia produsului.
Termenul de 14 zile calendaristice se calculează:
de la data livrării produsului la dvs, în cazul în care produsul a fost achiziționat de pe www.cartomed.ro; în cazul unei comenzi care conține mai multe produse, termenul de 14 zile calendaristice se calculează de la data livrării ultimului produs din comandă.
- Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare fără a fi nevoit să justifice decizia și fără a suporta alte costuri (exclusă taxa de livrare).
În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin.
Purtați răspunderea pentru orice eventuală diminuare a valorii produselor, dacă în urma verificarii conformității, proprietăților și functionalității produselor se dovedește că această devalorizare a fost cauzată de manipularea necorespunzatoare de către dvs.
Condițiile referitoare la produsul returnat
Se recomandă ca produsul returnat să fie în aceeași stare în care a fost cumpărat sau livrat:
Să aibă toate componentele, accesoriile, inclusiv manual de utilizare și certificate de garanție;
Produsul trebuie să fie returnat în condiții de siguranță, pe cât posibil în ambalajul original pentru a se evita deteriorarea acestuia la manipulare și/sau transport. Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producător pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent în mod obligatoriu, prezența lui fiind specifică producătorului. Prezența sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra că produsul este exact în forma și condițiile în care a fost eliberat de către producător. Deteriorarea sigiliului de pe ambalaj nu aduce nici o limitare dreptului de renunțare la contract.
Produse care nu sunt acceptate la retur
produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator, indiferent dacă acestea au fost sau nu utilizate după desigilare
- înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
- produse de îngrijire personală care au fost desigilate și utilizate (aparate de ras, epilatoare, aparate de tuns, aparate îngrijire corporală, periuțe de dinți, irigatoare bucale, perii rotative, termometre);
- produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca și defecte estetice în primele 48 de ore de la recepționarea produsului).
- Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
- software, licențe desigilate (Sisteme de operare, aplicații, etc.);
- produse aduse pe comenzi speciale ferme din stoc furnizor avand statusul "LA COMANDA - STOC FURNIZOR";
- furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere;
- produse de pe care au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe software existente la cumpărare sau dacă produsele au licențe OEM activate;
- acumulatorii, becurile obișnuite, becurile cu halogen (scoase din cutia originală);
- dacă au fost achiziționate mai multe produse din același model, se acceptă retur doar dacă unul singur a fost desigilat sau dezambalat;
- în cazul mai multor produse achiziționate printr-un credit, nu se va putea face returul unui singur produs, ci doar un retur integral, al tuturor produselor.
- orice consumabil medical de unică utilizare, desfăcut sau folosit precum: mănuși, bonete, botoșei, role de sterilizare, filtre, senzori de pulsoximetru de unică folosință, electrozi neutru, electrozi de defibrilare, electrozi ecg, etc
În cazul în care se returnează un produs dintr-un pachet promoțional se va returna diferența dintre prețul de bază și cel promoțional al produsului returnat.
Produse excluse, fără drept de returnare conform OUG 34/2014 art. 16:
a. Licențe software;
b. Furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
c. Consumabile (acumulatori, baterii, becuri, cabluri, etc);
d. Produse care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă;
e. Produse de îngrijire personală sau anumite dispozitive medicale utilizate;
f. Produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
g. Servicii prestate către consumator;
h. Furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe suport material (aplicații software livrate printr-un link de download și cheie de activare).
i. Produsele aduse în stoc în urma unei comenzi speciale ferme și al efectuării plății în avans, nu pot fi returnate.
Produse și categorii de produse care pot fi supuse unor costuri suplimentare în vederea aducerii la conformitate/stare inițială:
a. Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice
b. Dispozitive medicale folosite în intervenții chirurgicale, tratament personal sau cu risc de contaminare încrucișată
c. Produse fără ambalaj original sau cu accesorii ce prezintă semne de utilizare
Mențiune:
Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revânzarea lor, poate genera costuri de aducere la conformitate/stare inițială de până la 100% din valoarea produsului sau chiar refuzarea returnării.
Orice modificare a stării produselor sau deteriorarea ambalajului original al acestora ce face imposibilă vânzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusă unor taxe administrative de readucere a produselor la starea în care au fost livrate. Taxele sunt cuprinse între 0 și 100% din valoarea inițială a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat către client la recepționarea produselor deteriorate/modificate.
Produse care sunt acceptate la retur în anumite condiții:
sunt acceptate produsele care fac parte din categoria Echipamente medicale sau Dispozitive medicale după cum urmează: tensiometre, stetoscoape, nebulizatoare, aparate de aerosoli, garouri, etc
Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informează CARTOMED cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea Formularului de Retur disponibil aici.
Pentru produsele pentru care solicitarea de retur s-a făcut prin Formularul de Retur, în termen de maxim 4 ora de la transmiterea notificării, cumpărătorul va primi pe e-mail număr de înregistrare și detalii cu privire la solicitarea înaintată. Comunicarea cu clientul se va face în scris pe adresa de e-mail cu care s-a efectuat comanda inițială. Suma aferentă returului se va returna prin transfer în cont bancar, atunci când clientul a plătit prin ordin de plată sau ramburs la curier.
În cât timp vă vom restitui suma aferentă returului?
Restituirile prin virament bancar, se efectuează în cel mai scurt timp cu putință de la momentul de intrare în posesia produsului returnat, dar nu mai mult de 14 zile calendaristice din momentul în care CARTOMED este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.
Ziua în care consumatorul își exercită dreptul de retragere din contract nu se va lua în seamă la calculul termenului, iar în cazul în care ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare, CARTOMED va prelungi termenul în mod corespunzător.
Prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul efectuării returului
În cazul în care nu există neconformități iar produsele îndeplinesc toate condițiile de retur menționate mai sus, angajații CARTOMED vor proceda la întocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, în conformitate cu prevederile legale (factura de retur/avans, dispoziție de compensare, dispoziție de plată, chitanță). Datele necesare întocmirii documentelor mai sus menționate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, cont bancar, după caz. Vom folosi datele cu caracter personal în scopul întocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozițiilor legale în vigoare. În cazul în care dumneavoastră nu doriți să furnizați aceste date, returnarea produselor nu este posibilă chiar dacă se încadrează în condițiile de retur mai sus prezentate, întrucat nu ne putem conforma legislației din domeniul fiscal.
Costuri și taxe speciale pentru renunțarea la cumpărare:
costurile aferente livrării de retur sunt suportate în întregime de client.
Produsele se trimit prin curierat rapid la adresa: Str. Lainici nr. 24A, sector 1, București în atenția SC CARTO PLAST SRL.
CARTOMED poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunța la cumpărare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restricțiilor privind vânzarea de produse sau servicii.
Persoane juridice
Retur persoane juridice.
Nu acceptăm returnarea produselor comandate. În situația produselor livrate cu defecte de fabrică în funcție de problema survenită se înlocuiește produsul sau dacă problema permite, se repară / schimbă în cadrul garanției problema în cauză. Dacă ați primit un produs ce necesită schimbat sau reparat, vă rugăm să ne trimiteți un email cu nr comandă, datele dvs precum și poze cu problema survenită la service@cartomed.ro
Nu se acceptă sesizări de produse neconforme din fabrică sau ca urmare a livrărilor deficitare după mai mult de 5 zile de la data primirii produsului.
Ca o excepție, în cazul accesoriilor compatibile precum cabluri ecg, senzori spo2 și altele, dacă nu sunt compatibile sunt înlocuite fie cu modele ce sunt compatibile fie se returnează folosind formularul de retur de la persoane fizice.
Validate your login